Laman

Kamis, 02 April 2015

Grundelan ning Telepon

[K-13%2520vs%2520KTSP%255B4%255D.png]
Sumber Gambar:
http://al-maududy.blogspot.com/2014/12/permendikbud-nomor-160-tahun-2014.html

Bicara kurikulum: mantan pendukung Pak Jokowi nggrundel: "Mbiyek bojoku milh Jokowi sepertimu, Jib. Simpati, milih, dan mendukung penuh Jokowi. Saiki bojoku ora simpati maneh. Gara-gara jam ngajare mudun. Honore melu mudun. Bolak-balik dek ngomah tekan sekolahan bek sedina sekitar 15 nganti 20 ewu nggo tuku bensin. Krana yo iku, ganti kurikulum iku ndadekke honore bojoku mudun," nang telepon sahabatku crita. Co'e dekne maca statusku iki ow, hehe.. Aku ngrungokke ra sambi nanggapi "Ow", "Iyo", "Wah", lan "La piye ow." Hehe.. Pro kontra ganti kurikulum kui antara lain kui, honor mudun. Iyo, krana dapur kudu ngebul, aku maklumi. Senajan aku dewe ora ngrasakke sing dirasakke sahabatku. Mung rada mbayangke susahe dadi guru tidak tetap. Mung aku yo tetep dukung Pak Jokowi krana memang kesusu pelaksanaan kurikulum 2013. Ewodene ono sing pahit dek kebijakan menbuddikdasmen, Pak Anies Baswedan yo ta maklumi, mung nak aku trimo kenyataan. En toh iseh ono harapan perbaikan.

Wiradesa, 20 Desember 2014.

Tidak ada komentar: